طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو
  • قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس pereparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

متاسفانه امروزه بسیاری از مواد غذایی و خوراکی، فاقد ویتامین‌های لازم برای بدن و به ویژه ویتامین B هستند. این ویتامین اغلب باید در آرد گندم، آرد برنج و… موجود باشد که به دلیل فرآیند تولید، سبوس موجود در آن‌ها که حاوی ویتامین b است کاملا پاکسازی می‌شود.

به همین جهت برای تامین بدن نسبت به مواد مغذی و ویتامین‌ها، اغلب از قرص‌ها و داروها استفاده می‌کنند که، ممکن است عوارضی نیز به دنبال داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما سبوس برنج دکتر بیز از لایه دوم برنج قهوه‌ای است که شامل مواد مغذی سبوس بوده و مصرف آن بدون عوارض می‌باشد.

خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

ما در فروشگاه آقای بیز، این محصول را با کیفیت بالا به صورت خرید مستقیم از کمپانی دکتر بیز دریافت کرده و با قیمت مناسب، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم.

در ادامه به بررسی مزایا، کاربردها، شیوه مصرف و دیگر موارد لازم درباره سبوس برنج دکتر بیز می‎‌پردازیم. با ما همراه باشید.
سبوس برنج چیست؟

غلاف و لایه نازکی که بر روی دانه های برنج قرار گرفته است سبوس نامیده می شود. این لایه نازک دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است از نظر پزشکی و سلامت نیز می تواند به سلامتی بدن و جسم کمک بسیار زیادی بکند. زمانی که سبوس برنج از دانه های آن جدا می شود در اصل بخش اصلی ارزش غذایی آن دست می رود فقط برنج خوش رنگ سفید شده آن باقی می ماند که تقریبا هیچ ویتامینی در خود نخواهد داشت. سبوس برنج دارای انواع ویتامین های B است. برنج در اصل دارای دو پوسته سفت و محکم است که پوسته اول آن بعد از برداشت کنده شده و پوسته دوم آن که سبوس اصلی است در مرحله بعدی جدا می شود.برنجی که سبوس روی آن قرار داشته باشد برنج قهوه ای نام دارد. برای خرید برنج قهوه ای درجه یک و سایر برنج های ایرانی مثل هاشمی عطری، برنج صدری عطری و انواع برنج دودی و خرید برنج ارزان اینترنتی به بخش محصولات سایت گیلان کشت مراجعه کنید.
 سبوس برنج چیست؟ چگونه تولید می شود؟

سبوس برنج (به انگلیسی: Rice bran) به پوسته خارجی برنج و سلول‌های خارجی که به بخش نشاسته‌ای برنج چسبیده اند، گفته می شود. این ماده یکی از محصولات جانبی اصلی در تولید برنج سفید است که در طی فرآیند آسیاب جدا می شود. برنجی که سبوس آن حفظ شده و از بین نرفته باشد، با نام برنج قهوه‌ای شناخته می‌شود.

این ماده  که حاوی 15 تا 20 درصد چربی است، با تولید بیش از 63 میلیون تن در کل دنیا، عمدتاً برای تهیه خوراک دام یا سوخت برای دیگ بخار کاربرد دارد و فقط مقدار کمی از آن برای استخراج و تهیه روغن سبوس برنج به کار می رود.

قیمت سبوس برنج دکتر بیز

نحوه تولید سبوس برنج بدین صورت است که در فرآیند تولید برنج، این ماده از طریق دستگاه میلر از برنج جدا می‌شود. این فرآیند شامل دو مرحله اصلی است: ابتدا پوسته بیرونی برنج با استفاده از دستگاه جدا می‌شود و سپس لایه نازک دانه برنج که به عنوان لایه زیرین شناخته می‌شود، نیز از طریق همین دستگاه جدا می‌شود. سبوس برنج جدا شده سپس تحت عملیات تصفیه و ضدعفونی قرار می‌گیرد تا از هرگونه آلودگی و آفت‌های ممکن پاک شود. و حالا می رسیم به خواص سبوس برنج!
جدول ارزش غذایی سبوس برنج

ارزش غذایی سبوس برنج به ازای هر 100 گرم به شرح زیر است:

انرژی
    

316 کیلوکالری

پروتئین
    

14 گرم

چربی
    

3.5 گرم

کربوهیدرات
    

63.2 گرم

فیبر
    

32.8 گرم

کلسیم
    

79 میلی‌گرم

آهن
    

16.7 میلی‌گرم

منیزیم
    

781 میلی‌گرم

فسفر
    

816 میلی‌گرم

پتاسیم
    

816 میلی‌گرم

روی
    

9.5 میلی‌گرم

منگنز
    

4.2 میلی‌گرم

نیاسین
    

5.2 میلی‌گرم

تیامین
    

0.6 میلی‌گرم

ویتامین  B6
    

0.6  میلی‌گرم

اسید فولیک
    

29 میکروگرم

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز
 
معجزه‌ حضور ویتامین B در سبوس برنج

حضور ویتامین B در سبوس برنج، نقش بسیار چشمگیری در ایجاد خواص آب سبوس برنج برای مو دارد. ویتامین B از قدرت بالایی برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز سلول‌های پیاز مو برخوردار بوده و می‌تواند از طریق تحریک آن‌ها، فرآیند رشد موih را تقویت کرده و سبب افزایش رشد آن‌ها ‌شود.
ویتامین  E اکسیر جوانی برای موهای شما!

از دیگر مواد ضروری موجود در سبوس برنج می‌توان به ویتامین E اشاره کرد. ماده‌ای که سدی محکم در مقابل سفید شدن موها ایجاد می‌کند و می‌توان از آن برای جلوگیری از  سغید شدن موها چه در سنین جوانی و چه در سنین میانسالی استفاده کرد.
تقویت فولیکول‌های مو با مواد معدنی!

سبوس برنج، غنی از مواد معدنی همچون آهن و مس است. عناصری که در بهبود گردش خون در سلول‌های پوست سر و در نتیجه آن تقویت فولیکول‌های مو نقش بسیار چشمگیری دارند. تاثیری که می‌تواند سبب افزایش قابل توجه سرعت رشد مو در افراد شود.
تقویت سلامت و زیبایی موها با سبوس برنج

حضور روی (یا همان زینک) در این لایه سخت از غلات، سبب شده که سبوس برنج در تقویت عملکرد سیستم‌ها و ارگان‌هایی همچون سیستم عصبی و یا ایمنی بدن  تاثیرگذار باشد. تاثیری که می‌تواند به حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی موهای شما کمک کند.

خواص سبوس برنج دکتر بیز
خواص روغن سبوس برنج برای مو

روغن به دست آمده از سبوس برنج در تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های مستقر در ساختار پوست و مو نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
سبوس برنج دکتر بیز اصل را از کجا تهیه کنیم؟
برای تشخیص سبوس برنج دکتر بیز اصل، می‌توانید به تاییدیه‌های موجود روی بسته‌بندی آن دقت نمایید. این محصول دارای تاییدیه از سازمان غذاودارو، تاییدیه CE، مجوز سیب سبز سلامت و سیب حلال می‌باشد.

همچنین می‌توانید جهت تهیه نمونه اصلی، از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید نمایید. برای اطمینان از معتبر بودن آن‌ها، بهتر است کارت و کداصناف آن‌ها را بررسی کنید.

ما در فروشگاه آقای بیز، نمونه اصلی سبوس برنج دکتر بیز را، به صورت مستقیم از کمپانی بیز با بالاترین کیفیت دریافت کرده و با قیمتی مناسب، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امیر عباس